LEJÁRT A BANKKÁRTYÁD – Ez esetben csak kattints a lenti Fizetés Újraindítása gombra és add meg az új bankkártyád adatait.
Kérlek, ellenőrizd, hogy a lenti problémákat elhárítottad, majd kattints a Fizetés újraindítása gombra.
ELÍRTAD – Véletlenül elírtad a bankkártya adatokat, vagy az ellenőrző kódot! Csak kattints a lenti Fizetés Újraindítása gombra.
NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON vagy túllépted a napi limitet – lépj be a bankodba és ellenőrizd. Lehet vontak a bankszámládról egy olyan tételt, amire nem is számítottál. Tegyél pénzt a számládra, vagy emeld meg a napi limitet, majd kattints lent a Fizetés Újraindítása gombra.
TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET – lehet alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet, hogy ma már fizettél máshol is és elfogyott a keret. Lépj be a bankodba és emeld meg.
BANKI MEGERŐSÍTŐ KÓD – a bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben vagy a mobil appodba. Lehet nem írtad be. Lehet nem kaptad meg. Ha még sosem kaptál, akkor hívd a bankod, mert aktiválnod kell. A lényeg, hogy ismételd meg a fizetést a Fizetés Újraindítása gombra kattintva.
LEHET ELÍRTAD AZ E-MAIL CÍMED? – biztonsági okokból a bank ellenőrzi a megadott adatokat és ha nem stimmelnek, akkor elutasítja a fizetést. Kattints a Fizetés Újraindítása linkre és ellenőrizd a bevitt adatokat.
A gombra kattintás után visszajutsz a fizetési oldalra. Kérlek, add meg ismét az adataidat.